Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eenvoudig, klassiek, maar goed uitgevoerd.
Mss iets te hard van kleur maar de lichtomstandigheden waren blijkbaar (te zien aan je exif) niet optimaal, nu ja, in een bos is nu eenmaal in een bos.
Wellicht zou ik croppen tot net onder de blaadjes die links voor de paddenstoel liggen, maar ook dat is weer persoonlijk smaak.
Leuk is wel dat mos dat zo een beetje tegen de stengel opklimt.
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Eenvoudig, klassiek, maar goed uitgevoerd.
Mss iets te hard van kleur maar de lichtomstandigheden waren blijkbaar (te zien aan je exif) niet optimaal, nu ja, in een bos is nu eenmaal in een bos. Wellicht zou ik croppen tot net onder de blaadjes die links voor de paddenstoel liggen, maar ook dat is weer persoonlijk smaak.
Leuk is wel dat mos dat zo een beetje tegen de stengel opklimt.
Ik ook, een 16:9 van bovenaf starten, maar dat is inderdaad ook persoonlijk.
Ik vind het hier nl. een beetje te veel voorgrond hebben.
Verder voor mij.
Een scherpe foto Sien, deze mocht gerust ergens anders staan.
Wat de crop-suggesties betreft: niet akkoord, want dan is de hoofdrolspeler minder de uitspringer, dan gaan ze weer meer DOF vragen. (zo voorspelbaar) Zoe ook de compo van de dalende lijn mos.
Een scherpe foto Sien, deze mocht gerust ergens anders staan.
Wat de crop-suggesties betreft: niet akkoord, want dan is de hoofdrolspeler minder de uitspringer, dan gaan ze weer meer DOF vragen. (zo voorspelbaar) Zoe ook de compo van de dalende lijn mos.
Helemaal niet akkoord, in 16:9 gaat de 'hoofdrolspeler' juist met nóg meer aandacht lopen, wat denk ik hier toch de bedoeling is.
En de de dalende lijn van het mos gaat een nog prominentere rol spelen omdat het dan precies in de rechteronderhoek uit komt.
Ieder zijn mening zeker !? Het blijft de foto van TS en die beslist wel wat zij persoonlijk het mooiste vindt, en alleen dat telt tenslotte.
Comment