Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rode maan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• rode maan

echt getwijfeld om hem te posten, maar het was een genot om dit fenomeen te mogen meemaken
    mijn lens 70-300mm was toch wat te klein , het was heel moeilijk voor scherp te zetten,en geen ruis te hebben

Re: rode maan

Toch mooi hoor!!!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Bedankt voor het kijken en de reactie
      Mvg

Comment

Vind het tof dat je er wat sterretjes bij hebt.
        Heb geen ervaring met 70D wat hij kan hebben aan iso of wat hij presteert aan ruisonderdrukking maar...denk had je moeten willen of durven je gerust je iso nog mocht optrekken.
        Anderzijds als je vanop statief werkt denk ik toch dat je de maan wat scherper zou moeten krijgen. Wat betreft sluitertijd denk ik dat je hier meer informatie kunt vinden.

Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

De maan heeft inderdaad een gebrek aan scherpte zoals ik het zie.
          Ik heb er zelf ook ene genomen met mijn lens van 250mm, maar ik twijfel om te plaatsen, vind de scherpte ook niet wat ze zou moeten zijn.
          Denk dat je voor een dergelijk geval toch een 400 of 500 kan gebruiken.

Comment

toch mooi !!! grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
              De maan heeft inderdaad een gebrek aan scherpte zoals ik het zie.
              Ik heb er zelf ook ene genomen met mijn lens van 250mm, maar ik twijfel om te plaatsen, vind de scherpte ook niet wat ze zou moeten zijn.
              Denk dat je voor een dergelijk geval toch een 400 of 500 kan gebruiken.
              Mis ook scherpte, belichtingstijd is hier wat te lang gekozen. De maan beweegt relatief gezien heel snel hoor!
              ISO400 (of zelfs meer) zou hier geen probleem geweest zijn hoor!
              ...maar een maansverduistering is niet meteen het gemakkelijkste.... vind het toch een zeer verdienstelijke poging.
              "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

bedankt voor het kijken en de reacties en zeker voor de tips
                ik moet heel goed opletten met mijn iso voor mijn toestel , zeker met veel lege plaats op mijn foto, ik heb rap
                ruis ik was ervoor verwittigd.
                ik heb statief gebruikt en ook op zelfontspanner en afstandsbediening gebruikt.
                mvg

Comment

Working...
                X