Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Kan enkel maar jaloers zijn. Zowel op de mooie foto als op het mooi volk waarmee je je omringt
Nogal een lenske hé
(Vind deze ook de beste in mijn assortiment)
Dat mocht niet zeker, die paar haartjes op haar rechterborst goed leggen
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Kan enkel maar jaloers zijn. Zowel op de mooie foto als op het mooi volk waarmee je je omringt
Nogal een lenske hé
(Vind deze ook de beste in mijn assortiment)
Dat mocht niet zeker, die paar haartjes op haar rechterborst goed leggen
Marc
Hahahaha geen idee Marc of het mocht of niet :-) …. je moet mij eens bezig zien, altijd met de rug naar het model tot zij in positie staat of ligt voor de shoot en dan haar wat aansturen ;-) ook vooraf goed afspreken wat voor foto's je wil maken! Ik heb ook steeds het geluk gehad om met hele toffe modellen samen te werken.
Groetjes.
Ik begrijp je.
De weinig keren dat ik zo iets doe heb ik altijd en echt waar zonder bijbedoelingen de neiging om er zelf naar te grabbelen. Uiteindelijk ben ik altijd heel content dat m'n Anaisje bij mijn zijde staat
Doe maar dik verder zo!
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment