Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Julie"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• "Julie"

Dit weekende een shoot gehad in het "Metaal Kathedraal" te Utrecht.

F 4
    S 1/50
    ISO 200
    50mm

Re: "Julie"

Prachtig ,model en opname ,grts Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk bericht
      Prachtig ,model en opname ,grts Jozef
      Mercikes Jozef ;-)

Comment

Van mij mag je blijven posten, ik ben je mooie foto's nog niet beu.
        Spijtig dat je hier na één dag maar één reactie gekregen hebt.
        Je model en haar pose zijn zeer mooi weergegeven.
        Ik vind de belichting ook knap (dat klein wit puntje in de BG hoeft niet voor mij).
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Heel mooi model, mooie pose en prachtig licht!
          Alleen de klauwen van het model zijn mijn meug niet... (linkse hand)

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007
          Ik zei het al op een andere foto: zoveel foto's, zoveel threads, zoveel fora, zoveel sociale verplichtingen, zo weinig uren in de dag, je kan niet overal tegelijk zijn...

IZ.
          For Greater Good - Ambient Music for the Masses

Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
            Van mij mag je blijven posten, ik ben je mooie foto's nog niet beu.
            Je model en haar pose zijn zeer mooi weergegeven.
            Ik vind de belichting ook knap (dat klein wit puntje in de BG hoeft niet voor mij).
            mvg,
            Eddy
            Mercikes Eddy, maar het ligt misschien wel wat aan mijn eigen … ik geef ook weinig feedback aan anderen omdat ik geen technische hobby fotograaf ben maar een echte autodidact ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
              Heel mooi model, mooie pose en prachtig licht!
              Alleen de klauwen van het model zijn mijn meug niet... (linkse hand)

Ik zei het al op een andere foto: zoveel foto's, zoveel threads, zoveel fora, zoveel sociale verplichtingen, zo weinig uren in de dag, je kan niet overal tegelijk zijn...

IZ.
              Klopt ivm haar nagels … maar een gesloten hand is dan weer niet ontspannen genoeg? en ik had geen nagelknipper bij hahaha ….. mercikes voor uw reactie ;-)

Comment

Het is niet omdat je op dag 1 niet reageert dat je later niet langs kan komen. Heeft dikwijls niets met de foto te maken maar prioriteiten stellen. Ik zie soms foto's voorbijkomen waarvan ik denk ik kom later wel langs, maar dat geheugen........
                Als autodidact doe je het helemaal niet slecht, integendeel. Je maakt mooie foto's van je modellen, ook deze. Ongeacht hoe je model er uit ziet haal je het beste uit je model naar voor. Dat op zich is al een pluim waard. Het werken met het licht en de setting doen de rest. Ik doe het je nog niet na.
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

heel mooi, showcase stuff...
                  hoewel er daar niet veel te beleven valt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                    Het is niet omdat je op dag 1 niet reageert dat je later niet langs kan komen. Heeft dikwijls niets met de foto te maken maar prioriteiten stellen. Ik zie soms foto's voorbijkomen waarvan ik denk ik kom later wel langs, maar dat geheugen........
                    Als autodidact doe je het helemaal niet slecht, integendeel. Je maakt mooie foto's van je modellen, ook deze. Ongeacht hoe je model er uit ziet haal je het beste uit je model naar voor. Dat op zich is al een pluim waard. Het werken met het licht en de setting doen de rest. Ik doe het je nog niet na.
                    Mercikes Anaisje!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                      Hoi Greyhorse, daar plaats ik niet meer … heb het even gedaan maar voel mij daar niet thuis hahahaha, de mensen die mij in het begin geholpen hebben zijn hier ook nog steeds ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                        Er is daar toch regelmatig wat te beleven, de ego's schelden voortdurend en hebben daar geen respect voor mekaar. Lessen in beleefdheid kan je er ook niet vinden.
                        Ik heb het hier niet over jou, tezamen met enkele anderen respecteer je wel het werk van collega's. Je foto's zijn ook dikwijls top.
                        mvg,
                        Eddy
                        Smaken verschillen

Comment

Mooi model en goede pose. TOF
                          Mvg Suske

Comment

Hey Pancho long time no hear
                            Vooropgesteld dat ik een flatje had aan de kust waar m'n wederhelft niet van weet en waar ik een maitresse onderhield...vooropgesteld dat we een foto van haar zoals hierboven in dat flatje wilden ophangen...zou ik zeker aan u denken.
                            (Ben ook wel content zoals het nu is hoor ...bedoel zonder maitresse hé...)
                            Blijf fan van je werk.
                            En alhoewel ik hier nog bitter weinig reageer, wees er maar zeker van dat ik "Pancho" steeds zie passeren.

Marc
                            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pancho Bekijk bericht
                              Klopt ivm haar nagels … maar een gesloten hand is dan weer niet ontspannen genoeg? en ik had geen nagelknipper bij hahaha ….. mercikes voor uw reactie ;-)
                              Zeg, en die vingerkootjes gewoon wegklonen? Misschien wat te onnatuurlijk

IZ.
                              For Greater Good - Ambient Music for the Masses

Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

Comment

Working...
                              X