Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro met een vleug PSP+ origineel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Macro met een vleug PSP+ origineel

Eens terug een bewerking laten zien.

PSP is een beetje te vergelijken met PS van Adobe, helaas is er minder te vinden van wat je er al dan niet mee kan.

Origineel toegevoegd.

Bedankt om te kijken
    Last edited by Anaisje; 22 september 2015, 09:08.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Re: Macro met een vleug PSP

Zéér mooie smaakvolle bewerking waar sommigen het moeilijk zullen mee hebben, ik niet.
    Ik zie het graag op uitzondering van de rouwband (niet mijn smaak).
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

Comment

Mij kan de bewerking niet bekoren, en die rouwband inderdaad ook niet echt.
      De originele foto ziet me er wel heel mooi uit anders!

IZ.
      For Greater Good - Ambient Music for the Masses

Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
        Zéér mooie smaakvolle bewerking waar sommigen het moeilijk zullen mee hebben, ik niet.
        Ik zie het graag op uitzondering van de rouwband (niet mijn smaak).
        mvg,
        Eddy
        +1
        grts,Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Ik ben niet zo superfan, ik lijk eerder een bakstenen muur te herkennen...die dan weer geen link heeft met het onderwerp.
          www.erikthomas.be

Comment

Bedankt om te schrijven.
            Een kader ligt meestal moeilijk in de markt, een rouwkader nog erger.
            Een doorgedreven bewerking idem, niet iedereen kan zich daar in vinden.
            Ik ben niet zo superfan, ik lijk eerder een bakstenen muur te herkennen...die dan weer geen link heeft met het onderwerp.
            Wat de keuze betreft van het onderwerp en bewerking er van even een woordje uitleg.
            Deze zomer een soort bij in het oog gehouden bij de dagelijkse bezigheid, de metselbij.
            Het bijtje kwam elke dag terug in een holletje dat ze in een bakstenen muur gemaakt had. Telkens opnieuw sloot ze de opening terug af, tot ik het metselbijtje dood terug gevonden heb.
            Zo kwam ik op het idee om een graffiti muur in psp te maken waar een bij gedeeltelijk uit komt.

Comment

Het idee van de graffiti is dan wel fijn, maar dan had ik de rest van de foto ook iets scherper getrokken.
              Nu vallen door de (anders wel mooie) DOF een hoop elementen weg omdat de structuur van de muur met veel aandacht gaat lopen...

IZ.

Comment

Een specialeke!

mvg

marcel

Comment

Met stip kies ik toch voor het origineel.
                  mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

Comment

Ik ook

IZ.

Comment

toen ik het originele zag, was mijn reactie dadelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                        Bedankt om te schrijven.
                        Een kader ligt meestal moeilijk in de markt, een rouwkader nog erger.
                        Een doorgedreven bewerking idem, niet iedereen kan zich daar in vinden.

Wat de keuze betreft van het onderwerp en bewerking er van even een woordje uitleg.
                        Deze zomer een soort bij in het oog gehouden bij de dagelijkse bezigheid, de metselbij.
                        Het bijtje kwam elke dag terug in een holletje dat ze in een bakstenen muur gemaakt had. Telkens opnieuw sloot ze de opening terug af, tot ik het metselbijtje dood terug gevonden heb.
                        Zo kwam ik op het idee om een graffiti muur in psp te maken waar een bij gedeeltelijk uit komt.
                        Mijn excuses...een prachtige link in dat geval !
                        www.erikthomas.be

Comment

De ingevoegde structuur doet het goed en kan het appreciëren, maar persoonlijk kies ik voor het origineel.
                          Mvg Suske

Comment

Bedankt voor de later bijgekomen commentaar nog, het origineel doet het meestal beter dan de bewerking. Niet iedereen ziet zo iets graag en krijgt liever een gewone foto te zien.
                            Ik heb daar helemaal geen probleem mee, ik weet dit al op voorhand.
                            @Black Fly, je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen. Je gaf je eerlijke mening.
                            Je kon niet weten wat en hoe in mijn hoofd deze bewerking zijn oorsprong vond. Ik geef graag een woordje uitleg indien nodig

Comment

De update! Verhelderend en klaar!
                              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Working...
                              X