Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi in beeld en mooie omzetting, maar persoonlijk vind ik de pose onnatuurlijk.
Mvg Suske
Hoi Suske, klopt de pose komt indd onnatuurlijk over … maar deze dame is een bikini athlete waarbij de squats belangrijk zijn, toch vond ik de pose en uitdrukking iets hebben. Maar alle begrip voor uw mening!!
Groetjes
Pose komt voor mij onnatuurlijk over en in de BG mocht het in de linker bovenhoek ook planten zijn en nu ben ik aan het muggenziften.
Knappe omzetting en blik.
mvg,
Eddy
Wederom prachtige foto ! Onnatuurlijke pose stoort me niet, m.i. houdt de foto daardoor langer de aandacht, eerst denk je chic, mooie foto, mooi model, ...dan blijf je stilstaan en vraagt je af "hoe doet ze dat toch?" ;-) volgens mij houdt iemand haar voeten vast?
De pose komt niet relaxt over. Door op deze manier te poseren komen de lijnen van het model heel goed over. Bij het bekijken gaat mijn aandacht niet naar de BG maar naar het sterke punt van dit model, de billen. Als kijker verwacht je dat de billen de grond raken, dit is hier dus niet het geval. Ze zweven boven de grond en trekken zo mijn aandacht naar dit punt. De hand in het water en spiegeling is het volgende wat mijn aandacht vast houdt.
Een foto waar ik langer naar kijk dan gewoonlijk.
Opdracht om het model haar sterkste punt te laten zien geslaagd voor mij.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Wederom prachtige foto ! Onnatuurlijke pose stoort me niet, m.i. houdt de foto daardoor langer de aandacht, eerst denk je chic, mooie foto, mooi model, ...dan blijf je stilstaan en vraagt je af "hoe doet ze dat toch?" ;-) volgens mij houdt iemand haar voeten vast?
Hoi Black Fly, haar voeten staan gewoon op de grond en zij tilt gewoon haar billen opwaarts van de grond ;-) daardoor zijn de spieren van haar benen, billen en buik gespannen.
De pose komt niet relaxt over. Door op deze manier te poseren komen de lijnen van het model heel goed over. Bij het bekijken gaat mijn aandacht niet naar de BG maar naar het sterke punt van dit model, de billen. Als kijker verwacht je dat de billen de grond raken, dit is hier dus niet het geval. Ze zweven boven de grond en trekken zo mijn aandacht naar dit punt. De hand in het water en spiegeling is het volgende wat mijn aandacht vast houdt.
Een foto waar ik langer naar kijk dan gewoonlijk.
Opdracht om het model haar sterkste punt te laten zien geslaagd voor mij.
Hoi Anaisje, klopt volledig over de pose ;-) maar zij is een bikini athlete en wilde indd haar sterke punten tonen. Groetjes
Comment