Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straffe mannen helpen elkaar+extra foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Straffe mannen helpen elkaar+extra foto's

Nog een beeld uit deze reeks.

Bedankt om te kijken

Na enkele terechte opmerkingen over de handen plaats ik 2 extra foto's. Er werd niet bijgesneden aan de foto's.

foto 2 zonder de halve hand

foto3 tot de pols genomen
    Last edited by Anaisje; 17 september 2015, 18:21.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Re: Straffe mannen helpen elkaar

Mooi die expressie op die gezichten, maar had de personen graag helemaal gezien om te weten wat ze juist aan het doen zijn.
    Mvg Erik
    NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

Comment

De expressie is er, de compo ook.
      De kleuren en DOF zijn knap.
      Vermits je toch niet alles ziet zou ik meer croppen maar niet meer in zijn hand snijden (in de onderarm is beter).
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

mooier met klik.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik volg bovenstaande commentaren.
          Ben het eens met Eddy ivm het snijden van lichaamsdelen.
          Heb nog zoveel te leren

Comment

Interessante actie en expressie op de mannen hun gezichten ! De commentaren ivm geamputeerde lichaamsdelen volg ik evenwel.
            www.erikthomas.be

Comment

Bedankt om te schrijven.