Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straffe mannen helpen elkaar+extra foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Straffe mannen helpen elkaar+extra foto's

Nog een beeld uit deze reeks.

Bedankt om te kijken

Na enkele terechte opmerkingen over de handen plaats ik 2 extra foto's. Er werd niet bijgesneden aan de foto's.

foto 2 zonder de halve hand

foto3 tot de pols genomen
    Last edited by Anaisje; 17 september 2015, 18:21.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Re: Straffe mannen helpen elkaar

Mooi die expressie op die gezichten, maar had de personen graag helemaal gezien om te weten wat ze juist aan het doen zijn.
    Mvg Erik
    NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

Comment

De expressie is er, de compo ook.
      De kleuren en DOF zijn knap.
      Vermits je toch niet alles ziet zou ik meer croppen maar niet meer in zijn hand snijden (in de onderarm is beter).
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

mooier met klik.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik volg bovenstaande commentaren.
          Ben het eens met Eddy ivm het snijden van lichaamsdelen.
          Heb nog zoveel te leren

Comment

Interessante actie en expressie op de mannen hun gezichten ! De commentaren ivm geamputeerde lichaamsdelen volg ik evenwel.
            www.erikthomas.be

Comment

Bedankt om te schrijven.

Het afsnijden van ledematen en lichaamsdelen is inderdaad niet zo denderend. Ik kan de foto's nog iets bijsnijden zoals men suggereert. Ik heb geen update gemaakt maar wel 2 extra foto's toegevoegd. In de exif krijg je een idee van hoe snel alles elkaar opvolgt. Het betreft hier momentopnamen waar de omstandigheden heel erg snel wijzigen. Geen tijd om iets juister te kadreren en de actie niet mis te lopen. Met een zoomlens zou dit niet echt een probleem zijn als er wat meer tijd was om uit te zoemen.

Mooi die expressie op die gezichten, maar had de personen graag helemaal gezien om te weten wat ze juist aan het doen zijn.
              Begrijp de commentaar en misschien is mijn volgorde van plaatsen verkeerd gekozen. Er zijn overzichten gemaakt, en wat meer close up foto's om de inspanning van de deelnemers in beeld te brengen.
              Mogelijks maak ik er nog een fotoverhaal waar je ongeveer kan zien wat de deelnemers presteren. Alles in beeld brengen zal ook daar niet lukken met 10 foto's
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Working...
              X