Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is inderdaad een hoek af
Ik vind het wel een mooie reeks.
de technische details ga ik niet over beginnen want daar ken je evenveel van als ik.
ik vind de foto's vooral heel grappig
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Ik weet dat bij deze foto's niet alles technisch helemaal in orde is maar ze bevatten wel wat sfeer en de leutigheid van die bende word er wel in mee gegeven. Want doe het maar, verkleed op een bike zonder versnellingen, 1.5uur rondjes van +/-2.5 km rijden met elke ronde één of ander sterk biertje als bevoorrading. De winnaar Angus Edmond (NZL) was 2 jaar geleden wereldkampioen SS. Hij is ook een van de Kiwi's die we oa bij de wereldbekers in het veldrijden tegenkomen. Maar ik denk dat zijn kansen op een overwinning daar pas reëel zouden worden met een verplichte bierstop.
Comment