Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lysekil, Zweden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lysekil, Zweden

Bij het bezoeken van het havenstadje Lysekil

Met de tip van Djivan:

Met de tip van timdelma:

Last edited by Timothy91; 29 september 2015, 17:44.

Re: Lysekil, Zweden

Heldere foto. Een beetje moeilijk waar je de nadruk in je beeld kan plaatsen. Geen wolk in de lucht die het de moeite waard zou maken om 2/3 lucht te behouden. In de voorgrond niets dat in beeld komt om te kiezen voor 2/3 voorgrond.
    Ik denk dat 16/9 formaat dan ook de betere keuze hier is met de horizon in het midden.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
      Heldere foto. Een beetje moeilijk waar je de nadruk in je beeld kan plaatsen. Geen wolk in de lucht die het de moeite waard zou maken om 2/3 lucht te behouden. In de voorgrond niets dat in beeld komt om te kiezen voor 2/3 voorgrond.
      Ik denk dat 16/9 formaat dan ook de betere keuze hier is met de horizon in het midden.
      Bedankt voor de comment .
      Dit is idd 16/9 formaat, of zou ik het aandurven er nog verder in te snijden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timothy91 Bekijk bericht
        Bedankt voor de comment .
        Dit is idd 16/9 formaat, of zou ik het aandurven er nog verder in te snijden?
        Ik zou het 16/9 formaat hier behouden maar wel een stuk links en boven croppen.
        Het rimpelende water is te mooi (tov de lucht) om daar onderaan iets van af te doen.
        Ik bedoel zo iets (wanneer link weg moet geef je maar een seintje).
        Je horizon zit dan wel niet op 1/3 maar er toch al dichtbij en ik vind de gebouwen dan ook op een iets sterkere plaats.
        Het is echter jouw foto waar en jij moet dus doen waar je je best bij voelt.

Comment

Ik zou er boven en onder nog iets afdoen.
          Nog meer panorama dus...