Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij een hele mooie ! Dromerige blik, mooi scherp op de ogen.
Idd mooi scherp op de ogen maar de lippen zijn net niet meer scherp. Naar mijn gevoel is de dof heel goed maar ligt iets te ver naar achteren.
En om te mierenneuken : op het rechter oor zit zo een wit streepje (dat ik zou wegklonen).
Mocht misschien ook iets meer ruimte rechts zijn (meer kijkruimte), anders wel geslaagde compo en dito omzetting!
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
sterke blik... ik zou er boven nog een flik stuk durven af halen.
awel ik heb lang zitten twijfelen of dat ik het vierkant formaat zou posten of het 4x3 formaat. ik vond ze allebei iets hebben met een lichte voorkeur voor het vierkant.
Bij het 4x3 formaat lagen de foto's mooi op 1/3de van de bovenkant.
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment