Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Is dit nu een vinger of een teen ?
Collapse
X
-
-
Re: Is dit nu een vinger of een teen ?
Leuke pose van het aapje en compo ook leuk !
-
Te zien aan de exif waren niet meteen de beste opnameomstandigheden voorhanden...
Ik zou liever een iets grotere scherptediepte zien, is nu erg krap (maar net voldoende). Denk dat je een beetje frontfocus hebt.
Ik vermoed dat je ook het ruisonderdrukkingsschuivertje hebt gebruikt waardoor je ook wat aan scherpte gaat inboeten.
Linkerarm wel wat uitgebrand (nu ja, blijkbaar heel erg groot contrast volle zon/schaduw).
Leuke BG (op de witte vlek linksonder na), pose én compo."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Mooi beeld en knappe BG.
Spijtig links onder en zijn verbrande elleboog.
Moeilijke omstandigheden zo te zien.
Toffe pose.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk berichtLeuke pose van het aapje en compo ook leuk !
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtTe zien aan de exif waren niet meteen de beste opnameomstandigheden voorhanden...
Ik zou liever een iets grotere scherptediepte zien, is nu erg krap (maar net voldoende). Denk dat je een beetje frontfocus hebt.
Ik vermoed dat je ook het ruisonderdrukkingsschuivertje hebt gebruikt waardoor je ook wat aan scherpte gaat inboeten.
Linkerarm wel wat uitgebrand (nu ja, blijkbaar heel erg groot contrast volle zon/schaduw).
Leuke BG (op de witte vlek linksonder na), pose én compo.
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtMooi beeld en knappe BG.
Spijtig links onder en zijn verbrande elleboog.
Moeilijke omstandigheden zo te zien.
Toffe pose.
mvg,
Eddy
Comment
-
Mooie pose, leuke titel.
Interessante opmerkingen van de voorgangers.
Comment
-
-
+1
grts,JOzefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment