Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Achter onze tuin vrijdag avond
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Achter onze tuin vrijdag avond
Mooie kleuren. Persoonlijk vind het recht vanboven overbelicht (te veel wit)
-
Verdorie Jozef je tuin heeft blijkbaar een prachtig natuur uitzicht
Comment
-
bedankt voor de comments nochtans Poll filtergebruikt maar de avondzon nog iets te straf,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtbedankt voor de comments nochtans Poll filtergebruikt maar de avondzon nog iets te straf,grts,Jozef
Wachten op een ander zonnetje.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooi uitzicht in jouw tuin
Peter
mvg
GeorgesGroeten
Georges
Comment
-
Leuke tuin, leuke koetjes, leuke opname en het enige minpuntje ken je ondertussen ;-).
Comment
-
Een achtertuin om jaloers op te zijn Jozef en dan nog mooi vastgelegd ook.
PS Je schrijft genomen met een pola filter, maar als dat de zon is bovenaan, dan heb je zowat pal tegen de zon je foto genomen,en dan heeft een pola filter niet veel tot geen effect.
Die werken het best wanneer de zon van links of van rechts komt, als ze dus op 90° van je kijk/fotografeerrichting zit. Ook met zon in de rug heeft een pola weinig zin.
Comment
-
Bedankt voor je verhelderende uitleg Djivan (zon was nochtans rechts van mij )maar daar er geen zonnekap op mijn lens stond had ik bij andere opnames last van een grote ronde vlek ,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Comment