De Oosterscheldekering is een waterkering in Nederland, onderdeel van de Deltawerken. Het is tevens een 8 kilometer lange wegverbinding tussen Schouwen-Duiveland en Noord-Beveland, deel van de N57.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vrouwenpolder Breezand
Collapse
X
-
-
-
Re: Vrouwenpolder Breezand
Net zoals mijn voorganger reeds schreef heb je hier een bijna schilderij. Ik weet niet of het één of andere bewerking is of wat anders, maar het oogt wel mooi.
Alleen de kleur van het zand is me iets té geel/bruin/oranje.
Comment
-
Foto die bij mij een vraag oproept en dat mag; zijn die torentjes aan de horizon pijlers van een brug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk berichtFoto die bij mij een vraag oproept en dat mag; zijn die torentjes aan de horizon pijlers van een brug.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
een knappe opname.
Comment
-
-
Bedankt Sien, heb voor Belgie ooit opmetingen gedaan ivm het Sigmaplan, Delta voor Nederland.
Comment
-
-
Mooie foto.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
-
Mooi gedaan, de grootte van dit project wordt inderdaad benadrukt door de mensen op het strand.
Bedankt voor de uitleg
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk berichtHeel mooi, bewerking is ook naar mijn zin !
mvg Suske
Comment
Comment