Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Onweer op komst
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Onweer op komst
Mooie foto: ik vind brancard en boei een meerwaarde: leuk kleurcontrast met de duistere donkere lucht.
Comment
-
-
Mooi het dreigende weergegeven en de draagberrie en boei zorgen met hun felle kleuren voor een doorbreking van de andere kleuren.
Maar boudini, en misschien ga je het weer niet graag lezen, in vind dat de meeste van jouw foto's iets meer scherpte zouden mogen hebben.
Kan je deze opmerking niet hebben, sorry dan, maar ik schrijf gewoon neer wat ik zie, of meen te zien.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtMooi het dreigende weergegeven en de draagberrie en boei zorgen met hun felle kleuren voor een doorbreking van de andere kleuren.
Maar boudini, en misschien ga je het weer niet graag lezen, in vind dat de meeste van jouw foto's iets meer scherpte zouden mogen hebben.
Kan je deze opmerking niet hebben, sorry dan, maar ik schrijf gewoon neer wat ik zie, of meen te zien.
Ik begrijp echter niet waar deze foto aan scherpte ontbreekt, en hoe dit op zo'n klein formaat beoordeeld kan worden.
mischien ligt het aan het uploaden (ik gebruik altijd tinypic), maar op het scherm zie ik toch een behoorlijk resultaat.
bij deze foto van een jaar geleden moet ik wel zeggen dat deze genomen is op f8, terwijl ik de laatste tijd meer f11 of f13 probeer te gebruiken voor landschappen (en dan meestal op dtatief wat hier ook niet het geval was)
Kan iemand me wat meer verduidelijken waar het gebrek aan scherpte te zien is?
Het kan misschien ook aan het materiaal liggen maar nogmaals, om daarover op zo'n klein formaat te oordelen lijkt me sterk.
Toch bedankt voor uw eerlijke mening dus, maar graag wat meer toelichting 😐
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtGeen probleem, ik kan zeker commentaar verdragen en ben zeker bereid bij te leren, anders zou ik hier niets posten.
Ik begrijp echter niet waar deze foto aan scherpte ontbreekt, en hoe dit op zo'n klein formaat beoordeeld kan worden.
mischien ligt het aan het uploaden (ik gebruik altijd tinypic), maar op het scherm zie ik toch een behoorlijk resultaat.
bij deze foto van een jaar geleden moet ik wel zeggen dat deze genomen is op f8, terwijl ik de laatste tijd meer f11 of f13 probeer te gebruiken voor landschappen (en dan meestal op dtatief wat hier ook niet het geval was)
Kan iemand me wat meer verduidelijken waar het gebrek aan scherpte te zien is?
Het kan misschien ook aan het materiaal liggen maar nogmaals, om daarover op zo'n klein formaat te oordelen lijkt me sterk.
Toch bedankt voor uw eerlijke mening dus, maar graag wat meer toelichting
Ik heb ook nog even gedacht dat het te maken had met het feit dat ik zelf nogal scherp ga in mijn foto's, maar dan zouden de andere foto's die ik hier zie ook allemaal onscherp zijn, maar dat zijn ze niet...
Meer uitleg kan ik ook niet geven, of ik zou iets moeten verzinnen en daar ben je ook niks mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtHedendaags!Jammer genoeg spreekt de brancard boekdelen!Dan die dreigende lucht erbij....j'hebt me beroerd!
Heel mooi!Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
Comment
-
-
knap beeld.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
-
mooie compo en dito lucht tof !!! grts,JOzefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Mooie wolkenlucht, brancard en boei zijn voor mij een meerwaarde in het verhaal. Iedereen gevlucht voor het naderende onweer. Mogelijks zie ik het niet goed maar volgens mij staat de horizon niet 100% recht, loopt ietsje af naar rechtsIk ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Knap beeld. De dreiging in de lucht mooi weergegeven.
Comment
Comment