Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Onder de boeien hangen touwen, waaraan jonge mossels hechten. Aan een touw kunnen mossels erg snel groeien, zonder dat ze zanderig worden. Kortom, mosselteelt in een zogenaamde hangcultuur
Last edited by bommasien; 2 september 2015, 09:31.
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Leuk beeld, mede door die reflectie.
Ik weet niet hoe de omstandigheden ter plekke waren, maar misschien kon je door het innemen van een ander standpunt nog wat meer de nadruk gelegd hebben op de rij met die zakken en de reflectie ?
Maar goed, zoals reeds gezegd, ik weet niet als de omstandigheden dit toelieten.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment