Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cirk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cirk

Vrij nieuw in de fotografie-wereld en hoop het een en het ander op te steken. Graag enkele bruikbare tips!

Foto's zijn gemaakt op Cirk Aalst; de eerste twee tijdens de voorstelling/wandeling 'Bodies in Urban spaces', de derde is van zandtekeningen gemaakt door de machine Blom en ingekleurd door kindjes.

IMG_8566 by celine de neef, on Flickr

IMG_8542 by celine de neef, on Flickr

IMG_8571 by celine de neef, on Flickr

Re: Cirk

Foto's hebben voldoende scherpte mee en zijn mooi van kleuren. Aan de compositie schort er wel nog wat. Een stapje achteruit en iets meer naar rechts zou verschil kunnen maken bij foto 1. Rechts heb je een deel van een winkelraam in beeld dat er niet echt op hoeft te staan. Onderaan mis je een klein deeltje van de dorpel. Mogelijks meerdere kijkers en had je niet de ruimte om je te verplaatsen. Foto 3 spreekt mij niet zo heel erg aan, recht aan recht toe, probeer meer een detail te fotograferen dan het gehele werk. Je krijgt dan iets anders te zien wat weer wel zou kunnen aanspreken.
    Alhoewel je 3 foto's mag plaatsen is het aangenamer om telkens er maar een van te bespreken.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
      Foto's hebben voldoende scherpte mee en zijn mooi van kleuren. Aan de compositie schort er wel nog wat. Een stapje achteruit en iets meer naar rechts zou verschil kunnen maken bij foto 1. Rechts heb je een deel van een winkelraam in beeld dat er niet echt op hoeft te staan. Onderaan mis je een klein deeltje van de dorpel. Mogelijks meerdere kijkers en had je niet de ruimte om je te verplaatsen. Foto 3 spreekt mij niet zo heel erg aan, recht aan recht toe, probeer meer een detail te fotograferen dan het gehele werk. Je krijgt dan iets anders te zien wat weer wel zou kunnen aanspreken.
      Alhoewel je 3 foto's mag plaatsen is het aangenamer om telkens er maar een van te bespreken.
      Bedankt voor je reactie. Inderdaad, bij de eerste twee vele kijkers + 't moest allemaal wat snel gaan! :-)
      Ik hou rekening met je tips!

Comment

leuk de kleurtjes !!! compo reeds gezegd ,grts,Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Working...
        X