Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Broken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Broken

vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Broken

Toffe plaat
    Peter
    mijn website : klik

Comment

Merci Peter,toch 1 reactie yeuh
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mijn advies : zelf minimum 10 reacties plaatsen bij anderen alvorens zelf een nieuw topic op te starten.
        En voor elk schopje of dank U in de eigen topic nog eens 5 extra.
        Niet persoonlijk bedoeld maar als iedereen dat hier doet dan wordt het hier misschien nog plezant
        Peter
        mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          Mijn advies : zelf minimum 10 reacties plaatsen bij anderen alvorens zelf een nieuw topic op te starten.
          En voor elk schopje of dank U in de eigen topic nog eens 5 extra.
          Niet persoonlijk bedoeld maar als iedereen dat hier doet dan wordt het hier misschien nog plezant
          Peter
          Dat men veel post, daar kan ik nu nog wel tegen, ik doe het ook soms, dan eens veel, dan weer eens weinig, nu en dan een periode niks.
          Maar die schopjes en bedankjes na elke reactie zijn wat van het goeie te veel.
          Een schopje is natuurlijk om de foto omhoog te schoppen, maar een bedankje na elke reactie is ook een schop...
          Eén bedankje, wanneer je vaststelt dat zowat iedereen zijn zegje gedaan heeft kan/mag, dat is dan ook een écht bedankje en geen échte schop naar boven.
          Ik zou het trouwens geen slecht idee vinden mochten geplaatste foto's blijven zakken ongeacht het aantal reacties.
          Je ziet toch zelf naar welke foto's je nog niet gekeken hebt, die titels staan vetjes, dus is het niet moeilijk om zien.

Niet iedereen schrijft zijn mening hé Sien, ikke wel. Maar als de reacties soms uitblijven heeft het soms een onderliggende reden waar velen zich aan ergeren, maar waar weinigen er iets over (durven) schrijven.

Voila, vandaag reeds twee keer mijn onverbloemde mening neergepend, sorry neergetikt.

Comment

Working...
          X