Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hanekop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hanekop

    Dag iedereen!

    Gisteren was het een fijne lucht en ik was in de buurt, dus maar nog eens een poging gewaagd.
    Wat vinden jullie van een dergelijke opname?



    Bedankt voor het kijken/beoordelen!

    David
    mijn website met meer foto's: www.daviddeman.be

  • #2
    Re: Hanekop

    Leuke plaat, welke sluitertijd heb je gebruikt?

    Verder nog een tip: Als je de kaaimuur links echt in de hoek laat vertrekken kijkt het net wat leuker.
    In de tas: Canon 70D - Canon 50mm f1.8 - Sigma 17-50mm f2.8 - Tamron 70-300 VC USD

    Comment


    • #3
      Re: Hanekop

      Zou niet weten welke opmerking te maken, maar die bewegende wolken, daar ben je voor of tegen.
      Beweging in water (zee, riviertje, waterval) weergeven door lange sluitertijd kan ik nog smaken, maar naar dergelijke wolken kijken vind in niet lekker kijken.
      Maar aangezien jij dergelijke foto maakt, zal jij het wel mooi vinden, en dat is het voornaamste.

      Comment


      • #4
        Re: Hanekop

        volg ivm wolken ,maar toch tof !!! grts,Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: Hanekop

          Vind het kleurenpalet hier wel mooi.
          Het geeft ook een beetje een gevoel van " futurisme " ....
          Je verwacht bij een dergelijke site en locatie wat meer drukte in oa ook het water, waar dit deze keer iets meer verstilling oproept.
          Eigenlijk vind ik het wel een originele benadering om deze site weer te geven.
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

          Comment


          • #6
            Re: Hanekop

            mooi ik vind de lucht wat hebben, niet alledaags
            mvg

            Comment


            • #7
              Re: Hanekop

              Heel mooi beeld, het ziet er idd futuristisch uit. Tof!

              Terechte opmerking om kaaimuur vanuit de hoek te laten vertrekken.
              De lucht zit inderdaad niet zo mee, Het ging nog veel leuker zijn moest de wind de richting van het kanaal volgen.
              Maar dat bepaal je natuurlijk zelf niet.
              Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
              Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

              Comment

              Working...
              X