Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
'k zag prinsesjes in de stad
Collapse
X
-
-
-
Re: 'k zag prinsesjes in de stad
Foto verschijnt een paar seconden en is dan weg met de melding :
"De gelinkte foto van 3365x3150 px overschrijdt de maximum toegelaten afmeting voor dit forum, en wordt daarom niet vertoond"
In die paar seconden kan ik nog net zien dat het één en al grove ruis is... maar dan verdwijnt hij zoals reeds geschreven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtFoto verschijnt een paar seconden en is dan weg met de melding :
"De gelinkte foto van 3365x3150 px overschrijdt de maximum toegelaten afmeting voor dit forum, en wordt daarom niet vertoond"
In die paar seconden kan ik nog net zien dat het één en al grove ruis is... maar dan verdwijnt hij zoals reeds geschreven.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Er staat nu een bijgewerkte versie denk ik - de gezichten lijken me nu scherper dan voorheen
De lichamen zijn nog in beweging - wellicht is de foto genomen op moment dat ze zich omdraaien - dat geeft een zekere dynamiek en is goed.
Het gezicht van meisje rechts vangt wel veel zonlicht.
Ook beetje pech met de drukkere achtergrond.
Petermijn website : klik
Comment
-
volg blauwzwart ,grts JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
De prins en zijn prinsessen komen voor mij persoonlijk, niet 100 % tot hun recht.
Er zijn een aantal zaken die hier wat in je nadeel gewerkt hebben, oa de achtergrond, de kleur van het voertuig in de achtergrond en het aanwezige licht.
Ik weet niet als er een bewerking op gebeurd is , maar de achtergrond gaat precies met nogal veel aandacht lopen doordat er daar allemaal vreemde randen en lijnen te zien zijn. Of is er één of andere filtertje ofzo op geplaatst ?
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtDe prins en zijn prinsessen komen voor mij persoonlijk, niet 100 % tot hun recht.
Er zijn een aantal zaken die hier wat in je nadeel gewerkt hebben, oa de achtergrond, de kleur van het voertuig in de achtergrond en het aanwezige licht.
Ik weet niet als er een bewerking op gebeurd is , maar de achtergrond gaat precies met nogal veel aandacht lopen doordat er daar allemaal vreemde randen en lijnen te zien zijn. Of is er één of andere filtertje ofzo op geplaatst ?
dekavriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Ik vind het, wanneer je van onder naar boven kijkt een mooie tot je aan die achtergrond boven het borduur komt.
Laar lijkt alles wel omgeven door een dikke dubbele lijn. Vooral rond die blauwe tractor is het 'erg'.
Misschien heeft dit 'fenomeen' wel een naam en/of is er een verklaring voor maar die ken ik niet.
Er moet alleszins iets gebeurd zijn maar wat ???
Ben het ook eens met blauwzwart betreffende het gezicht van het rechtse meisje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk vind het, wanneer je van onder naar boven kijkt een mooie tot je aan die achtergrond boven het borduur komt.
Laar lijkt alles wel omgeven door een dikke dubbele lijn. Vooral rond die blauwe tractor is het 'erg'.
Misschien heeft dit 'fenomeen' wel een naam en/of is er een verklaring voor maar die ken ik niet.
Er moet alleszins iets gebeurd zijn maar wat ???
Ben het ook eens met blauwzwart betreffende het gezicht van het rechtse meisje."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Comment