Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je hebt niet alleen een titel van dezelfde locatie gepikt (http://forum.belgiumdigital.com/f52/...ng-518777.html) maar je foto staat hier verkeerd.
Je doet afbreuk aan het forum.
Foto is aardig met veel korrel/ruis.
Je hebt niet alleen een titel van dezelfde locatie gepikt (http://forum.belgiumdigital.com/f52/...ng-518777.html) maar je foto staat hier verkeerd.
Je doet afbreuk aan het forum.
Foto is aardig met veel korrel/ruis.
Me beschuldigen van "pikken" dat pik ik niet.
"pikken" doe ik niet Lieven, zo zit ik niet in mekaar.
Mijn titel is gebaseerd op de eerste reactie van "unalon" op deze foto. Ik had je foto nog niet eens gezien.
Waarom ik veel in beginnershoek post heb ik al meermaals uitgelegd. Telkens als je hier of elders daar allusie op maakt is voor mij een stimulans om nog meer te posten in beginnershoek.
Of ik afbreuk doe aan het forum is jouw mening, anderen denken daar anders over.
Jij mag blijven onaardige discussies houden in SC onder de naam Lieven Lema.
Ik denk dat ik je vorige keer een "moraalridder" heb genoemd, ik blijf daarbij.
Dit is mijn enige opmerking op je reactie, ik heb het liever over foto's.
mvg,
Eddy
Me beschuldigen van "pikken" dat pik ik niet.
"pikken" doe ik niet Lieven, zo zit ik niet in mekaar.
Mijn titel is gebaseerd op de eerste reactie van "unalon" op deze foto. Ik had je foto nog niet eens gezien.
Waarom ik veel in beginnershoek post heb ik al meermaals uitgelegd. Telkens als je hier of elders daar allusie op maakt is voor mij een stimulans om nog meer te posten in beginnershoek.
Of ik afbreuk doe aan het forum is jouw mening, anderen denken daar anders over.
Jij mag blijven onaardige discussies houden in SC onder de naam Lieven Lema.
Ik denk dat ik je vorige keer een "moraalridder" heb genoemd, ik blijf daarbij.
Dit is mijn enige opmerking op je reactie, ik heb het liever over foto's.
mvg,
Eddy
Ik ook Eddy, en ik heb liever een forum dat correct gebruikt wordt.
Dat je daar niet aan wil meewerken is jammer. Mijn discussie is niet onaardig bedoeld, maar je interpreteert het zoals je wil.
OT mijn opmerking over de ruis blijft wel staan.
Dat van moraalridder en onaardige discussie's laat ik vallen.
Last edited by Lieven Lema; 27 augustus 2015, 15:36.
Weer een hele mooie van dit gebouw Eddy.
Deze keer een soortement detail wat ook mag/moet.
Ruis zie ik niet of ik zou er een vergrootglas moeten bijnemen.
Ps Ik hoop dat je me niet kwalijk neemt Eddy, dat ik je kadertje gepikt heb, je streepjeszee gepikt heb en zo vele andere van jouw ideeën, bewerkingen ed. gepikt heb .
En het woordje blingbling kan je trouwens niet pikken, het staat voor het grijpen in Van Dale.
Mocht ik ooit een blinkend gebouw fotograferen, ook al is het misschien dit eigenste gebouw, dan gebruik ik gegarandeerd de titel 'blingbling', unalon had dit perfect verwoord .
En laat het ons vooral maar over foto's hebben, en niet, of nog beter, geen energie steken in jeweetwel...
In closeup lijkt op datgene waar ik mijn boterhammekes indraai - mooie foto
Peter
Bij mijn weten heeft dit gebouw niets te zien met dat bolvormig gebouw van een paar honderd meter verderop.
En als het er op aan komt om met 'bling-bling' aan te tonen hoe het gefotografeerd gebouw flikkert in de zon, dan krijg, jij Eddy de medaille!
Comment