Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bootje in Vietnam

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bootje in Vietnam

Opname f4 32mm
    Iso 100
    Apparaat NikonD3200

Waterbuffels

Opname f16 155mm
    Iso 560
    Apparaat NikonD3200

Eerste vakantie met onze camera! Was heel fijn om alles uit te proberen, maar ik zou graag nog wat tips krijgen over wat beter kan!

Groeten,

Cedric
    Last edited by cedricvd; 25 augustus 2015, 17:12.

Re: Bootje in Vietnam

mooie opnames ,tof !!! grts,Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Het idee voor de eerste is heel goed maar dan zou ik wel heel het bootje scherp willen zien (eerste pantoffel is nog scherp maar de tweede al niet meer).
      De tweede foto is er een die iedereen graag wil (kunnen) maken, scherpte en scherptediepte liggen juist (naar mijn mening tenminste), belichting... knap en mooi.
      Al zou ik er aan de bovenkant wat afdoen tot net onder de weerspiegeling van dat "beige uitsteeksel" (links boven), of op zijn minst dat proberen weg te poetsen...
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
        Het idee voor de eerste is heel goed maar dan zou ik wel heel het bootje scherp willen zien (eerste pantoffel is nog scherp maar de tweede al niet meer).
        De tweede foto is er een die iedereen graag wil (kunnen) maken, scherpte en scherptediepte liggen juist (naar mijn mening tenminste), belichting... knap en mooi.
        Al zou ik er aan de bovenkant wat afdoen tot net onder de weerspiegeling van dat "beige uitsteeksel" (links boven), of op zijn minst dat proberen weg te poetsen...
        Bedankt voor je feedback!! Leuk om andere meningen te horen!

Comment

Mijn voorkeur gaat naar foto 2
          Bij foto 1 belemmert de boot teveel het uitzicht vind ik.
          Peter
          mijn website : klik

Comment

Working...
          X