Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het een vreemd formaat. 2x3 formaat (stukje boven- en onderaan af) zou me meer aanspreken. Bovenzijde petje lijkt me uitgebrand, kan je dat nog corrigeren? Ik denk dat de schaduwen ook wat lichter mogen.
Er is echter iets heel vreemds aan de hand waarvan ik denk dat het door overmatige/verkeerde nabewerking of (jpeg) compressie komt. Als ik naar de scherptediepte kijk, begint de achtergrond ongeveer halverwege wazig te worden (wat goed is), maar dan naar de bovenkant van de foto toe, zijn er plekjes gras die scherper lijken te midden van wazig gras. Ik zie ook veel ruis/pixelatie op de huid? Zouden het compressie artefacts kunnen zijn door overmatige jpeg compressie... ?
Comment