Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De pruimen zijn rijp !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De pruimen zijn rijp !

En de boer is bezig met de pluk: ik vond deze ladder tegen een pruimenboom...

Up (nu ik terug lightroom heb ;-))

Groeten,

Erik
    Last edited by Black Fly; 24 augustus 2015, 23:00.
    www.erikthomas.be

Re: De pruimen zijn rijp !

Je hebt wel wat last van ruis. Ik zou de toch een beetje verminderen. Wel een mooie DOF voor mij.

Comment

het verhaal zit in je foto - goed gedaan
      Peter
      mijn website : klik

Comment

Omwille van het verhaal in de foto, een rijpe pruim met in in de BG nog net de ladder te zien, conclusie 'plukken', vind ik dit een prima foto.
        Maar dan moet ik wel naast de overvloedige ruis kijken... wat me niet lukt .
        Last edited by Guest17; 24 augustus 2015, 12:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Omwille van het verhaal in de foto, een rijpe ruim met in in de BG nog net de ladder te zien, conclusie 'plukken', vind ik dit een prima foto.
          Maar dan moet ik wel naast de overvloedige ruis kijken... wat me niet lukt .
          Ik volg hier, blijkbaar niet de beste lichtomstandigheden, een statief had hier uitkomst kunnen brengen teneinde je ISO naar beneden te kunnen halen (al zou je zonder statief ook wel je sluitertijd hebben kunnen verlengen, niet ?).
          "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

Bedankt voor de terechte comments. Ik heb nog even een update geplaatst van dezelfde foto maar deze keer de RAW bewerkt in lightroom. De ruis lijkt me minder storend hier?
            www.erikthomas.be

Comment

Working...
            X