Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat reeds een mooie zou zijn zonder het gebouw dat in deze gevel gereflecteerd wordt, wordt nu nog mooier of liever intrigerender door die reflectie.
Je (ik toch) speur die reflectie af, en meen dan zelfs een persoon op een stoel achter een buro te ontwaren...
Is dit al dan niet juist, het speelt geen rol, dat is net het intrigerende, en dat boeit.
sterk! ééntje om de waterpas op recht te zetten.
die ene persoon maakt de foto af.
(na wat langer kijken valt het ook op dat het raam rechts van persoon veel meer geel vertoont)
Wat reeds een mooie zou zijn zonder het gebouw dat in deze gevel gereflecteerd wordt, wordt nu nog mooier of liever intrigerender door die reflectie.
Je (ik toch) speur die reflectie af, en meen dan zelfs een persoon op een stoel achter een buro te ontwaren...
Is dit al dan niet juist, het speelt geen rol, dat is net het intrigerende, en dat boeit.
Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Een stomme gevel, maar jij maakt er een boeiende van (waar je een tijdje zoet mee bent om dan te beseffen dat je wellicht nog niet eens alles gezien hebt enz...).
Knap.
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment