Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Origineel zo van de bovenkant, maar persoonlijk vind ik dat de Jan er redelijk klein op staat.
Hij gaat ook wat verloren in de achtergrond omdat hij zich net boven een donkerdere plek bevindt.
Ik vind het wel wat hebben. Ik volg wel dat de vogel relatief klein is en niet stevig opvalt maar ik hou van de kleuren en het contrast tussen het woeste schuimende water en de elegante zwevende vogel. Goede poging voor mij !!
Vind ik ook een mooie, ondanks dat de vogel op een andere/betere plaats kon, maar ze vliegen nu eenmaal niet waar wij willen hé.
Je had in deze ook nog de vogel kunnen uitknippen en op een andere/betere plaats kunnen zetten.
Ik heb het eens geprobeerd, en het lukt wonderwel.
Maar doe je het nu achteraf dan wordt de up steevast vergeleken met de originele en zal men altijd foutjes zoeken en vinden.
Daarom, laat maar zoals nu.
Comment