Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kasteel van Horst + Update
Collapse
X
-
-
Re: Kasteel van Horst
Mooi gedaan, de omzetting kan ik wel smaken, al mag ze misschien nog iets "zwaarder".
Iets meer plaats bovenaan en iets minder onderaan, indien mogelijk, zou waarschijnlijk beter zijn.
Ook wat jammer van de tentjes op de rechter kant, maar dat heb je soms niet te kiezen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtMooi gedaan, de omzetting kan ik wel smaken, al mag ze misschien nog iets "zwaarder".
Iets meer plaats bovenaan en iets minder onderaan, indien mogelijk, zou waarschijnlijk beter zijn.
Ook wat jammer van de tentjes op de rechter kant, maar dat heb je soms niet te kiezen.
Comment
-
Mij komt het geheel nogal grauw over, den Eddy zou hier terecht zeggen 'bekijk je curve eens' want rechts zit er nog een behoorlijk gat.
Ik zal eens wat prutsen en u een pm sturen, het regent hier nu tochbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
te grijs voor mij,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Na een algemene opmerking (iets te grijs, mag iets zwaarder) en na een vb van Frakske heb ik mijn histogram een beetje aangepast en een up geplaatst.
Is dit wat jullie bedoelde?
@Boudini, iets meer boven en iets minder onder; Ik ben nog niet zo ver met PE dat ik dit al kan uitvoeren, maar ik begrijp je opmerking.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht"Ik ben nog niet zo ver met PE dat ik dit al kan uitvoeren"
==> Is iets wat je moet inschatten bij het maken van de foto - geen PE voor nodig
Peter
Je hebt helemaal gelijk. Maar wat ik bedoelde is gewoon, dat ik nog niet juist weet hoe je boven een stuk kunt aanplakken Persoonlijk vond ik de compo goed, maar je hebt mensen die daar anders overdenken en dat is hun goed recht.
Comment
-
Ik volg dat meer pit hier wel aangewezen is ! De update is alvast een stuk beter !
Comment
Comment