Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kniphofia

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kniphofia

Graag jullie commentaar!

Ik stel vast dat de foto niet gecentreerd staat ondanks de [center]-tags... iemand een idee wat ik verkeerd gedaan heb ?
    (staat weliswaar niet links, maar gecentreerd is nog iets anders)
    Centreren aangepast, tag stonden eigenlijk niet juist (met dank aan Frakske!)
    Last edited by ifiamminghi; 18 augustus 2015, 10:24. Reden: aanpassing titel (was knifobia en dat is idd fout)
    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Re: Knifobia

Staat mooi in beeld maar ik had het graag iets pittiger gezien ...

centreren is perfect gelukt ...
    maar kijk eens rechts van de foto, daar staat nog tekst hé,
    het geheel , fort + die overbodige tekst staat gecentreerd
    eens in edit gaan en het overbodige daar weghalen ...
    als het mislukt kan je altijd het geheel weghalen en opnieuw plaatsten hé
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Re: Knifobia

Had geen rekening gehouden met de tekst... juist ja, bedankt dus!
      En aangaande de foto, was ook al veel te laat op de avond als ik de foto maakte.
      Kan ik die met een of andere bewerking pittiger maken ? (heb e.e.a. geprobeerd maar ben daar toch niet in geslaagd)

Comment

Re: Kniphofia

Kijkt ook niet aangenaam ....vind de bg ook niet echt geslaagd
        https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Beetje donkere BG rechts, en die weglaten, dan wordt het zowat een stano van een foto, en ik weet niet hoe die dan zou onthaald worden.
          Enne... ik schrijf daar normaal niks meer over omdat eenieder moet weten of hij een foto al dan niet verknoeit door een handtekening, maar hier valt die bijna meer op dan de bloem .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Beetje donkere BG rechts, en die weglaten, dan wordt het zowat een stano van een foto, en ik weet niet hoe die dan zou onthaald worden.
            Enne... ik schrijf daar normaal niks meer over omdat eenieder moet weten of hij een foto al dan niet verknoeit door een handtekening, maar hier valt die bijna meer op dan de bloem .
            +1
            grts,JOzef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

@Djivan : je hebt overschot van gelijk.
              Die handtekening is behalve 10x te groot (als ze al nodig zou zijn) automatisch toegevoegd in LR. Ik heb nagelaten om mijn post "objectief" te bekijken en dus heb ik mijn handtekening ook niet gezien (hoewel ze groot genoeg is).

In elk geval iedereen bedankt om te reageren, hierdoor leerde ik weer een en ander bij (ondermeer ook door enkelen die me wat correcties aangaven via PB).

Comment

Working...
              X