Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuke eerste foto Een Z-W omzetting vind ik fijn hier. Het standpunt heb je goed gekozen, door op dezelfde hoogte als je honden te gaan zitten!
Wat opmerkingen:
De lichtjes rechtsboven storen vrij veel aangezien ze zo fel zijn, en trekken wat aandacht weg van het eigenlijke onderwerp.
Je hebt vrij veel ruis in de achtergrond, misschien door wat teveel te bewerken?
Je onderwerp is "honden", maar eigenlijk is er maar 1 die echt goed in beeld is. De 2de staat er zo onscherp en in de achtergrond op, dat ie eigenlijk wat aandacht wegneemt van je eerste.
Het feit dat de oren net niet in beeld zijn kan een punt van discussie zijn, al vind ik het hier niet echt storen.
Bedankt voor de reacties. Nu deze foto is genomen tijdens het testen van men Canon eos 1200 D. Mijn hond kwam vol nieuwsgierigheid kijken omdat de lens automatisch scherp stelde. De hond op de achtergrond had bang van de camera.
Nicky
Comment