Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn honden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn honden

Hey,

Het is de eerste keer dat ik hier een foto zet. Ben ook een beginner en hoop hier veel bij te leren

Re: Mijn honden

Welkom op het forum!

Leuke eerste foto Een Z-W omzetting vind ik fijn hier. Het standpunt heb je goed gekozen, door op dezelfde hoogte als je honden te gaan zitten!

Wat opmerkingen:
    De lichtjes rechtsboven storen vrij veel aangezien ze zo fel zijn, en trekken wat aandacht weg van het eigenlijke onderwerp.
    Je hebt vrij veel ruis in de achtergrond, misschien door wat teveel te bewerken?
    Je onderwerp is "honden", maar eigenlijk is er maar 1 die echt goed in beeld is. De 2de staat er zo onscherp en in de achtergrond op, dat ie eigenlijk wat aandacht wegneemt van je eerste.
    Het feit dat de oren net niet in beeld zijn kan een punt van discussie zijn, al vind ik het hier niet echt storen.

Een leuke eerste foto!
    Canon EOS 60D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Webni Bekijk bericht
      Hey,

Het is de eerste keer dat ik hier een foto zet. Ben ook een beginner en hoop hier veel bij te leren

Trek je die lichtjes niet aan, maar focus in het vervolg op de ogen want nu heb je de neus.
      ...leeg...

Comment

Mist een beetje scherpte maar tis wel een leuke foto
        Peter
        mijn website : klik

Comment

Bedankt voor de reacties. Nu deze foto is genomen tijdens het testen van men Canon eos 1200 D. Mijn hond kwam vol nieuwsgierigheid kijken omdat de lens automatisch scherp stelde. De hond op de achtergrond had bang van de camera.
          Nicky

Comment

Working...
          X