Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie waarneming, met een goede compo en prachtige kleuren.
Over de scherpte twijfel ik een beetje (lijkt me eerder op de veren en de tak te liggen, dan op het kopje?).
Over de scherpte twijfel ik een beetje (lijkt me eerder op de veren en de tak te liggen, dan op het kopje?).
Ik volg hier, maar ik doe het je zeker niet na.
Ik weet wel een koppeltje zitten hier niet zo ver uit de buurt, maar heb er het materiaal niet voor.
ik heb ff een update gedaan....had na de conversie vergeten na te verscherpen ...nu gecorrigeerd...hopelijk vinden jullie nu de scherpte wel in orde...???
Alvast bedankt voor de reacties.....
De update vind ik geen verbetering, integendeel. Het wit op het verenkleed lijkt in de up wat uitgebrand.
Zoals Thomas79 stelde ligt de scherpte iets voor het kopje, en door te verscherpen verleg je het scherpstelpunt niet.
Wel een knappe verzorgde compo en dito kleuren (in het origineel).
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment