Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Denk dat dit Greg Van Avermaet is - maar ben niet helemaal zeker dus indien ik mis ben laat gerust weten
Beeld is genomen tijdens de opwarming en toen reden ze nog niet op volgorde
De snelheid zat er wel al in
Last edited by blauwzwart; 16 augustus 2015, 10:40.
Wie het ook mag zijn, hij staat er mooi op.
Heel goed gedaan.
Mee eens, en ik dacht eerder aan Jempie Drucker... maar ik kan ook verkeerd zijn (want die droeg vandaag een oranje bril en Van Avermaet had vandaag een gele op... maar wellicht hebben ze meerdere brillen in verschillende kleuren ?)
Mee eens, en ik dacht eerder aan Jempie Drucker... maar ik kan ook verkeerd zijn (want die droeg vandaag een oranje bril en Van Avermaet had vandaag een gele op... maar wellicht hebben ze meerdere brillen in verschillende kleuren ?)
jongens , ik zal jullie even helpen bij het zoeken naar de naam van de renner.
ik ben bijna zeker voor 99% dat het de zwitser danilo wyss is.
Ik denk dat het een wielrenner is die flink door een toch schijnbare bocht gaat en die dra tegen de vlakte zal smakken als dit geen bocht is Good shot.
Comment