Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Suite me aan bij commentaar van Frakske.
Volg ook wel blauwzwart wat betreft een " reepje "voorgrond. Weet wel niet wat de situatie ter plaatsen is, dus misschien was voorgrond niet mogelijk.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Suite me aan bij commentaar van Frakske.
Volg ook wel blauwzwart wat betreft een " reepje "voorgrond. Weet wel niet wat de situatie ter plaatsen is, dus misschien was voorgrond niet mogelijk.
deka
Er was nog genoeg voorgrond maar ik wou niet meer lelijke kiezelstenen op de foto.
Ik heb deze foto gemaakt voor het kunstwerk, het mooie staal dat verschillende structuren en kleuren weergeeft naargelang de lichtinval.
Voor mij hebben kiezelstenen hier geen enkele meerwaarde, maar dat is allen maar mijn smaak.
mvg,
Eddy
Comment