Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In de fleur van haar leven
Collapse
X
-
-
Re: In de fleur van haar leven
Compo is leuk (al zou ik het kelkblaadje helemaal rechts er helemaal op zetten) met dat knopje links.
Maar jammergenoeg is het wit (bovenaan) hier helemaal niet onder controle, kun je dat niet wat temperen ?
Je instellingen vind ik ook wat vreemd, waarom een sluitertijd van 1/200? Stond er (te) veel wind misschien ?
Ik heb ook de indruk dat de scherpte niet helemaal is wat het zou moeten zijn... (ondertussen verwachten we reeds behoorlijk veel van jou, zeker na enkele (=meerdere) pareltjes van jouw hand...)"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
-
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtCompo is leuk (al zou ik het kelkblaadje helemaal rechts er helemaal op zetten) met dat knopje links.
Maar jammergenoeg is het wit (bovenaan) hier helemaal niet onder controle, kun je dat niet wat temperen ?
Je instellingen vind ik ook wat vreemd, waarom een sluitertijd van 1/200? Stond er (te) veel wind misschien ?
Ik heb ook de indruk dat de scherpte niet helemaal is wat het zou moeten zijn... (ondertussen verwachten we reeds behoorlijk veel van jou, zeker na enkele (=meerdere) pareltjes van jouw hand...)
grts,JOzefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Mis wat scherpte en spijtig van het doorgebrande wit. Met de compo kan ik leven, een beetje gedurft.
Grt
Eric
Comment
-
Comment