Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spelende mus
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Spelende mus
komiek beeld: zo zie je ze zelden.
Als je niet had geschreven dat hij aan het spelen was zou ik denken dat hij gewond was, Marcel.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
-
Ondanks de korte sluitertijd meen ik toch scherpte (ook iets te ver naar voor?) te missen, en wellicht door de hoge ISO is er behoorlijk wat ruis.
Het beeld op zich is wel goed, mooie DOF, mus heeft voldoende (ik bedoel niet te veel, maar ook niet te weinig, juist gepast dus) ruimte binnen het beeld.
Nu ja, dergelijke scenes spelen zich niet elke dag voor je ogen af en als het dan gebeurt, tja, dan moet je wellicht snel zijn en heb je niet veel tijd om e.e.a. "volgens het boekje" te gaan doen.
Al bij al zeer verdienstelijke prent."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Zeer verdienstelijke opname Marcel. Als je zo iets ziet moet men vlug zijn. Of het spelen is weet ik niet, want mussen gaan zich dikwijls in het stof wentelen,waarom weet ik ook nie, misschien om ongedierte uit hun veren te halen.
Mvg Suske
Comment
-
Ik wist niet Marcel dat je zo rap was.
Juiste DOF
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
leuke opname tof !!!grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Comment