Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
met gefronste wenkbrauwen...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: met gefronste wenkbrauwen...
Hij (of zij?) moet niet zo kwaad kijken, want je hebt een zeer mooie foto gemaakt.
Je bent zeer goed bezig.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtHij (of zij?) moet niet zo kwaad kijken, want je hebt een zeer mooie foto gemaakt.
Je bent zeer goed bezig."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtHeel mooi gedaan.
mvg
marcel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtHij (of zij?) moet niet zo kwaad kijken, want je hebt een zeer mooie foto gemaakt.
Je bent zeer goed bezig.
Comment
-
-
De expressie is er, de rest ook. Tof.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
mooi beeld, maar de voor dit soort foto's benodigde "gestoken scherpte" is er m.i. niet.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk berichtmooi beeld, maar de voor dit soort foto's benodigde "gestoken scherpte" is er m.i. niet."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Ik begrijp die term ook niet, dus graag een beetje uitleg aub. Alhoewel als ik de foto zie die hier staat toch wel iets mis...zou dat die "gestoken scherpte" kunnen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtWat bedoel je met "gestoken scherpte" ? (een voor mij onbekende term)Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
-
De scherpte van een foto is een subjectief gegeven (en volgens Cartier-Bresson zelfs een "bourgeois concept", maar dat ter zijde ...). Dus uitleggen wat (gestoken) scherpte is, is niet gemakkelijk. Als je twee foto's naast elkaar zet waarvan de ene 'gestoken scherp" is en de andere (net) niet, dan zou je allicht wel direct het verschil zien, en weten wat echte scherpte is. Met gestoken scherpte bedoel ik gewoon die scherpte die (los van de gehanteerde scherptediepte) onmiskenbaar aanwezig is, en die het resultaat is van de kwaliteit van het gebruikte glas. Zeker als je gaat uitvergroten zal je zien dat een topobjectief veel meer detail blijft tonen dan een standaard objectief. Als je deze foto van Freddy ziet dan zie je dat dat soort scherpte hier niet aanwezig is: de veren tonen geen echt detail, de foto oogt soft. Waarom deze foto niet écht scherp (gestoken scherp) is kan uiteraard vele oorzaken hebben. (Aan de fotograaf ligt het denk ik niet want ik zag van Freddy foto"s die wel zo scherp zijn dat je je eraan kan prikken ...)
Comment
-
@ y-cam : Denk dat ik door je uitleg nu wel begrijp wat je bedoelde, bedankt daarvoor !"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
mooi maar volg Y-cam ivm gestoken scherpte,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Comment