Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
wabi sabi #1
Collapse
X
-
wabi sabi #1
Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.Labels: Geen
-
-
Re: wabi sabi #1
Goed opgemerkt en mooi gefotografeerd.
De doffe kleuren zijn erg mooi hier. En dat druppeltje
Zelf zou ik hier misschien opteren om boven- en onderaan een reepje af te doen, zodat die 2 'ribbels' wegvallen, en alleen die centrale overblijft.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtGoed opgemerkt en mooi gefotografeerd.
Zelf zou ik hier misschien opteren om boven- en onderaan een reepje af te doen, zodat die 2 'ribbels' wegvallen, en alleen die centrale overblijft."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtSimpel maar mooi - en levensnoodzakelijk
Peter
grts,JOzefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
-
Goed opgemerkt en mooi gefotografeerd.
Zelf zou ik hier misschien opteren om boven- en onderaan een reepje af te doen, zodat die 2 'ribbels' wegvallen, en alleen die centrale overblijft.
Comment
-
Yves, waarom niet proberen in ZW?
mvg
marcel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtGoed opgemerkt en mooi gefotografeerd.
Comment
-
Ik snap de titel niet zo goed, maar aan de foto is eigenlijk niet veel aan om "niet te snappen"
Mooi gedaan, zoals gezegd sober beeld.
Comment
-
Bedankt voor de fijne reacties, lieve mensen. Blij dat dit soort kleine fotografie toch ook wat mensen aanspreekt.
Wabi sabi is een Japans (levensbeschouwelijk en esthetisch) concept, dat zoveel zou kunnen betekenen als "de schoonheid van het sobere, van het vergankelijke, van het onvolmaakte". Dat uit zich dan bijvoorbeeld in fotografie van simpele, alledaagse dingen, die een beetje versleten mogen zijn maar die intrinsiek goed zijn, in rustige, sobere kleuren, en waar een zekere "weemoed" van uit gaat. En het nummertje #1 wijst er op dat er een reeksje dreigt aan te komen ....Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
Comment