Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Startensklaar(bloedrode heidelibel)
Collapse
X
-
-
Re: Startensklaar
Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk berichtFijn beestje, maar een beetje te fel belicht met je flitser.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtScherp en mooie kleuren - heel mooi
Beetje spijtig van die 2 felle lichtpuntjes op de ogen
Peter
vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtMooi vastgelegd. mooie scherpte. Sien, die licht puntjes kan je in Lr of te wel weg clonen of of lokaal het licht temperen(moet zien wat het beste resultaat geeft).Last edited by bommasien; 6 augustus 2015, 11:02.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtUpdate niet goed hoor - laat de originele maar staan
Petervriendelijke groeten, Sien
Comment
-
mooooooi Sien !!! tof ,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Re: Startensklaar(bloedrode heidelibel)
Heel erg knap hoor, is vermoedelijk wel iets te veel verscherpt waardoor je ondermeer die witte lijntjes krijgt aan de vleugels en de ogen. Ook de ruis is te nadrukkelijk aanwezig, wat ik niet kan verklaren bij een ISO200 tenware er te veel verscherpt zou zijn...
Compo en kleur wel helemaal in orde !"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Re: Startensklaar(bloedrode heidelibel)
Zeer mooie foto van een heel mooi beestje. Voor mij ook net te veel verscherpt.
Comment
Comment