Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtige constructie maar de foto wringt een beetje volgens mij.
De lijn door de bovenste punten van het zaagtanddak moet volgens mijn bescheiden mening horizontaal zijn
Ik denk dat hier perspectiefvervorming optreedt doordat je niet perfect loodrecht op de voorgevel staat.
Ik weet bij grote gebouwen is het altijd moeilijk om het midden en de juiste hoek te vinden.
Mijn mening maar ik kan verkeerd zijn
Peter
Prachtige constructie maar de foto wringt een beetje volgens mij.
De lijn door de bovenste punten van het zaagtanddak moet volgens mijn bescheiden mening horizontaal zijn
Ik denk dat hier perspectiefvervorming optreedt doordat je niet perfect loodrecht op de voorgevel staat.
Ik weet bij grote gebouwen is het altijd moeilijk om het midden en de juiste hoek te vinden.
Mijn mening maar ik kan verkeerd zijn
Peter
Mee eens en wat spijtig maar verder toch ook een heel mooi beeld van dit station. Als een reusachtig insect ligt het daar te wachten op de reizigers
Ik heb wat gewacht om te reageren, ik weet niet goed wat.
Dat dak met verschillende punten, die bogen daaronder.
Onderaan staat er ook nog veel op de foto!
Comment