Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toffe foto.
Persoonlijk zou ik hier het diafragma verkleinen om wat meer DOF te hebben.
Volgens mij ligt de focus op het buikje eerder dan op de wenkbrauw.
Aan deze lens ga je wel veel plezier beleven. Ik kijk uit naar de mooie portretjes.
Het is alleszins een sterke binnenkomer, nog van dat.
mvg,
Eddy
Bedankt foor de feedback. Ik had de foto ook op 500px gepost maar was een beetje ontgoocheld in de respons. Heb nu toch weer een beter gevoel bij die foto.
Eddy Ik hou rekening met je opmerkingen bij komende portretten .
Persoonlijk had ik het misschien anders gedaan, de handen scherp, het kindje niet. Zeker omdat de ogen van het kindje niet zichtbaar zijn.
Het is maar een bedenking, ik weet niet of ik er recht op ben.
Persoonlijk had ik het misschien anders gedaan, de handen scherp, het kindje niet. Zeker omdat de ogen van het kindje niet zichtbaar zijn.
Het is maar een bedenking, ik weet niet of ik er recht op ben.
Ik ben het er volledig mee eens... De actie van die handen zijn het onderwerp in deze foto, en dat moet scherp zijn (in dit geval). Daar waar de (te beperkte? - reeds aangehaald) scherpte nu valt is niets te zien en leidt het de aandacht af van de handen.
Deze mening is waarschijnlijk het soort respons dat je elders ontgoochelde, maar 't is wel een eerlijke.
Als je een volgende keer hetzelfde gevoel voor timing hebt, wordt het een goeie!
Ik ben het er volledig mee eens... De actie van die handen zijn het onderwerp in deze foto, en dat moet scherp zijn (in dit geval). Daar waar de (te beperkte? - reeds aangehaald) scherpte nu valt is niets te zien en leidt het de aandacht af van de handen.
Deze mening is waarschijnlijk het soort respons dat je elders ontgoochelde, maar 't is wel een eerlijke.
Als je een volgende keer hetzelfde gevoel voor timing hebt, wordt het een goeie!
Gr, V.
Thanks voor de opmerkingen. Je hebt gelijk, de foto was misschien beter geweest als de handen scherp waren.
Comment