Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Steel guitar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Steel guitar

Re: Steel guitar

Mooi detail
    Peter
    mijn website : klik

Comment

Het trillen van de snaren staat er mooi op.

Comment

Ik twijfel zelf aan deze foto, 't is te zeggen of ik de scherpte wel juist heb gelegd of niet niets meer DOF had moeten hebben zodat het logo scherp was. Of stoort dit jullie niet?

Comment

Ik weet het niet, ook niet waarom dit me niet bekoordt.

Comment

Mij stoort het die DOF niet. Ik weet niet wat U bedoeling echt was, als ik deze foto bekijk ligt de nadruk er op hoe de vingers de snaren bespelen en dus ligt de scherpte en de DOF goed.
            Indien je de nadruk op de gitaar wou leggen dan mocht voor mij ook het logo scherper zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
              Mij stoort het die DOF niet. Ik weet niet wat U bedoeling echt was, als ik deze foto bekijk ligt de nadruk er op hoe de vingers de snaren bespelen en dus ligt de scherpte en de DOF goed.
              Indien je de nadruk op de gitaar wou leggen dan mocht voor mij ook het logo scherper zijn.
              Bij het maken lag mijn focus idd op de hand, maar hoe vaker ik het beeld nu zie twijfel ik meer of ik hier de juiste keuze gemaakt heb.

Comment

leuk !!!grts,Jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                  Ik twijfel zelf aan deze foto, 't is te zeggen of ik de scherpte wel juist heb gelegd of niet niets meer DOF had moeten hebben zodat het logo scherp was. Of stoort dit jullie niet?
                  Ik ben al een paar keer komen kijken omdat ik ook niet goed wist wat ermee aan te vangen, maar ben intussen tot het besluit gekomen dat het misschien beter zou ogen als (de voorkant van) het instrument in zijn geheel binnen de DOF lag. Met meer DOF zou de speler misschien ook te scherp geweest zijn... Ik begrijp je dilemma.

Gr, V.
                  http://www.catchlight.be
                  Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                  https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

Comment

Working...
                  X