Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
tja, alledaags is het niet, maar misschien zijn er wel meer negatieve zaken op te sommen dan positieve en ik heb al gemerkt dat men dan liever niets zegt.
tja, alledaags is het niet, maar misschien zijn er wel meer negatieve zaken op te sommen dan positieve en ik heb al gemerkt dat men dan liever niets zegt.
Een positief bedoelde negatieve comment is me meer waard dan geen comment - dus ben benieuwd.
Wie A zegt moet B zeggen
Peter
Een positief bedoelde negatieve comment is me meer waard dan geen comment - dus ben benieuwd.
Wie A zegt moet B zeggen
Peter
Een ontschedelde drummer.
De gele puntjes wegklonen.
Redelijk korrelig ism de smoor maakt dat bijv de strat-speler niet goed uitkomt.
Ik zou veel meer bijsnijden zodat het publiek fotovullend is. voorbeeld
waar je niet aan kan doen:
- storende achtergrond met al die icoontjes en de balk.
- De dame breekt het patroon. Het had imo mooier geweest als iedereen geconcentreerd was op de band en je dus van iedereen de rug als silhouet had. Maar dit is muggezifterij van mijn kant.
Ik ben geen professionele fotograaf dus dit is gewoon mijn mening en daarom zeker geen waarheid.
Wat de drummer betreft heb je gelijk - maar die man zit zodanig achter drumtoestanden en micro's verborgen dat je die toch nooit deftig in beeld krijgt - ik heb dat al geprobeerd
De nadruk in deze plaat ligt op de interactie tussen twee gitaristen en het publiek - die van mij mogen staan en dansen hoe ze willen.
De flarepuntjes, de rook, de ruis - het bepaalt volgens mij de sfeer en hoort bij concertfotografie
Het decor is wat het is - veel toestellen op weinig ruimte en reclame van de organisatie op het achtergronddoek
Om een mening te hebben moet je echt geen professioneel fotograaf zijn.
Dank voor deze toch wel harde bijdrage
Peter
Ik heb geen probleem hoor met andere meningen.
Er zijn andere foto's te vinden hier op het forum vanuit andere standpunten - bij deze wilde ik een overzichtsshot maken met het publiek.
Ik heb hierboven een versie geplaatst waarbij ik de lensflare heb opgekuist.
Alleen - ik weet hoe hard het licht daar was - en de eerste foto (met flare) is voor mij authentieker - hij geeft voor mij beter het moment weer.
In elk geval bedankt voor jullie input
Greetz
Peter
Ik dacht dat de beginnershoek diende om iets te doen met commentaar en er iets van bij te leren. Niet om elke mening (ruis, flare, cadrage, onthoofding, etc) van tafel te vegen met een 'het hoort zo'. Dan kan je beter in showcase posten.
Maar 't is jouw foto dus je doet er uiteraard mee wat je wil en het is wel een leuke foto. Succes met je volgende foto's.
Gr, V.
Last edited by VincentBxl; 5 augustus 2015, 16:21.
Comment