![](http://i58.tinypic.com/bg9369.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kelder aanwezig?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Kelder aanwezig?
Als een surrealistisch schilderij... heel sterk. Prima compo en een mooie zachte omzetting contrasterend bij de leuning
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk berichtMooie compositie.
Ik zou er iets meer contrast instoppen, dat geeft de foto meer pit!
Goed gezien.
ook ik zou er een beetje meer contrast instoppen maar dat is ieder zijn mening.Groetjes, Herman.
Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtAls een surrealistisch schilderij... heel sterk. Prima compo en een mooie zachte omzetting contrasterend bij de leuningNiet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtWeer zo een pareltje van jou
grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
...Trouwens waar is deze getrokken? (ik zoek verder nog een locatie met 1 geïsoleerd strandcabinetje ;-)).
Comment
-
Goed opgemerkt en er een leuke titel er aan vast geplakt. Waarschijnlijk strand met twee meter verhoogt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk bericht...Trouwens waar is deze getrokken? (ik zoek verder nog een locatie met 1 geïsoleerd strandcabinetje ;-)).
Deze foto is genomen in Nieuwpoort. Vroeger was het strand daar lager, maar om de kist te beschermen heeft men het strand opgehoogd. De leuningen van de trap wegnemen was blijkbaar te moeilijk.
Een geïsoleerd strandcabinetke, ik zou het niet weten, maar de kist is meer dan 50 km hé, mooie wandeling
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtAls een surrealistisch schilderij...
Mooie z/w
Comment
-
Comment