Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Alle drie mooi gelukt. Vooral de eerste vind ik heel knap.
met de eerste foto had ik geluk het merelje zat een goeie 8 A 10 meter van me.
Waarom alle drie genomen op 600 MM ?
Iedereen weet toch dat een telelens op haar uiterste het minst goed is ?
waarom op 600MM ik heb deze lens nu twee weken en wilde eens weten goe scherp hij is op 600MM ben al tevreden met het resultaat
maar als je nog tips heb mag za me laten weten ik ben nog op zoek naar een goeie rustige locatie voor vogelfotografie voor meer te oefenen ik woon regio brugge.
..........................
maar als je nog tips heb mag za me laten weten ik ben nog op zoek naar een goeie rustige locatie voor vogelfotografie voor meer te oefenen ik woon regio brugge.
maar alvast bedankt voor de reacties
Alle vogelkijk(fotografeer)hutten van Vlaanderen zijn makkelijk te vinden door eens te googelen .
Comment