Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pittoresk.
Het valt zeker niet mee om dergelijke drukke plek vast te leggen. Ik denk dat ik het er niet beter zou van afbrengen.
In realiteit denk ik dat het zonnetje een ietsiepietsie straffer scheen dan op de foto te zien.
Dat wordt bevestigd door het histogram.
Mits de schaduwen een klein beetje op te trekken en een klein beetje licht toe te voegen bekom je een mooi uitgevuld histogram en ben je per direct verlost van de dichtgelopen stukken.
Behoudens je doelbewust ging voor deze ietwat donkere sfeer.
Nog een paar sensorvlekjes in beeld.
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Pittoresk.
Het valt zeker niet mee om dergelijke drukke plek vast te leggen. Ik denk dat ik het er niet beter zou van afbrengen.
In realiteit denk ik dat het zonnetje een ietsiepietsie straffer scheen dan op de foto te zien.
Dat wordt bevestigd door het histogram.
Mits de schaduwen een klein beetje op te trekken en een klein beetje licht toe te voegen bekom je een mooi uitgevuld histogram en ben je per direct verlost van de dichtgelopen stukken.
Behoudens je doelbewust ging voor deze ietwat donkere sfeer.
Nog een paar sensorvlekjes in beeld.
Marc
Hartelijk dank voor de reactie. Het is zeker een heel drukke plek waar je even de tijd moet nemen om rond te kijken en alle indrukken rustig op je te laten inwerken.
De zon scheen erg fel en ik heb het beeld bewust iets donkerder gehouden omdat ik dat doorgaans wat mooier vind.
De sensorvlekjes zal ik wegwerken..
Tamelijk druk (maar daar is het nu eenmaal zo) maar verder niks op aan te merken.
Ik vind het dreigende van de lucht heel goed, erg mooie wolken waar de zon af en toe eens komt door piepen... levert meestal mooie foto's op.
Comment