Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In Vlaanderens velden
Collapse
X
-
-
Re: In Vlaanderens velden
Sorry maar heb het zo niet voor deze bewerking/omzetting, Francine, het komt voor mij op het eerste gezicht nogal blurry over (persoonlijke smaak hé).Ik begrijp wel je keuze qua compositie, maar vind het wel spijtig dat, als (oorlogs)grafstenen zo prominent in beeld komen, ze langs achter gefotografeerd worden... Niettemin ben ik zeker dat je daar nog meer prachtige foto's hebt kunnen nemen (ook al paar keer geweest )
Greetz
DirkAlways happy to learn !
-
Oorspronkelijk geplaatst door DIRDEB Bekijk berichtSorry maar heb het zo niet voor deze bewerking/omzetting, Francine, het komt voor mij op het eerste gezicht nogal blurry over (persoonlijke smaak hé).Ik begrijp wel je keuze qua compositie, maar vind het wel spijtig dat, als (oorlogs)grafstenen zo prominent in beeld komen, ze langs achter gefotografeerd worden... Niettemin ben ik zeker dat je daar nog meer prachtige foto's hebt kunnen nemen (ook al paar keer geweest )
Greetz
Dirkvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Niet ook echt mijn smaak, maar zou deze rechts toch nog bijsnijden tot aan de tweede steen maar zo dat je de zijkant er nog op hebt en teven onderkant een klein stukje af tot tegen het rechterhoekje van de steen aan . Dan heb je die vuile achterkant van de eerste steen weg en je begint iets mooier uit het hoekje.Je kan het eens voor je eigen proberen
Comment
Comment