Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knap hoor!
Je maakt enorme vorderingen, als je dit vergelijkt met je eerste posts hier... deze hoort hier in de beginnershoek trouwens niet meer thuis (al begrijp ik jammer genoeg waarom je die hier post), denk dat deze zelfs in SC mag.
Mooi scherp, compo, belichting (vind geen exif), achtergrond, ..., voor mij zit alles juist.
Proficiat!
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Is het de originele achtergrond? Zoja dan is deze knap zacht en komt het vogeltje scherp tot zijn recht
is de originele achtergrond georges...
deze hoort hier in de beginnershoek trouwens niet meer thuis (al begrijp ik jammer genoeg waarom je die hier post), denk dat deze zelfs in SC mag.
ik vind het een eer dat jij er zo over denkt.....thx...en ook fijn dat je begrijpt waarom....in die sc of fotobeoordeling reageert er helaas geen kat....
Comment