Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beschermer van Terneuzen + up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beschermer van Terneuzen + up

"The Vesalius Sculpture"

Versie met halo

60s - F22 - iso100 - 25mm

Update

Weer en windrichting zaten gisteren goed om het beeld alle eer aan te doen.
    Wie meer wil weten over de kunstenaar (Thom Puckey) of de symboliek achter het beeld kan op de titel klikken.

Bedankt voor je tijd.

Edit: hoop bij deze dat de genoemde halo verdwenen is.

Marc
    Last edited by Brombeer; 16 juli 2015, 20:27. Reden: Update
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Re: Beschermer van Terneuzen

Heel mooi resultaat Marc. De kleur en de sfeer vind ik prima. Wat ik als minpunt in de voorstelling ervaar is dat de lucht niet genoeg aansluit tegen het gebouw alsook rond het kunstwerk waar een beetje 'haloo effect' verschijnt. Het doet me een genoegen nog eens een foto van jou te zien met de wetenschap de achterliggende redenen meen te weten
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Heel mooi resultaat Marc. De kleur en de sfeer vind ik prima. Wat ik als minpunt in de voorstelling ervaar is dat de lucht niet genoeg aansluit tegen het gebouw alsook rond het kunstwerk waar een beetje 'haloo effect' verschijnt. Het doet me een genoegen nog eens een foto van jou te zien met de wetenschap de achterliggende redenen meen te weten
      +1
      Maar ik ben het niet eens Raymond betreffende de halo, voor mij is er zeer weinig niet storende halo (rechts tegen de boord aan dat gebouw, een beetje)
      Ter info voor iedereen "halo" is gemakkelijk weg te werken als je het een beetje zorgvuldig doet met deze techniek.

Marc, ik vind het een mooie foto die ook nog eens sfeervol is.
      De lucht is door je lange sluitertijd zeer mooi en zacht geworden.
      Persoonlijk doe ik er 1cm af beneden en mag er boven 1cm bij.
      Nog van dat.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht

Marc, ik vind het een mooie foto die ook nog eens sfeervol is.
        De lucht is door je lange sluitertijd zeer mooi en zacht geworden.
        Persoonlijk doe ik er 1cm af beneden en mag er boven 1cm bij.
        Nog van dat.
        mvg,
        Eddy
        Plus 1
        http://www.smuttynose.nl

Comment

Vriendelijke dank aan de mensen welke reageerden en natuurlijk ook aan zij die keken.

Je ziet wel Eddy dat jouw "arendsoog" hier wel degelijk een meerwaarde betekent hé.
          Er zijn geen centimeters meer over bovenaan omdat ik bij de EF16-35 nogal vlug geconfronteerd word met "scheve" toestanden. Denk dat ik op dat vlak nog wat zou kunnen opsteken van jou.

Mochten er al mensen geïnteresseerd zijn in het hoe of waarom mbt deze foto vind je hierbij een 2.30' durend filmpje met een klein tipje van "the making of..."
          (Het filmpje kan schermvullend bekeken worden. Wegens bestandsgrootte blijft dit maar tijdelijk staan.)

Marc
          Last edited by Brombeer; 18 juli 2015, 11:30. Reden: Typo
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Heel fraaie foto, Marc !
            De lange sluitertijd is hier duidelijk een goede keuze en meerwaarde.
            Nog even de halo(tjes) wegwerken en t'is perfect.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
            X