Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Camouflage
Collapse
X
-
-
Re: Camouflage
Beestje staat er perfect scherp op
Het "springt" er niet echt uit, maar ongetwijfeld zal dit uw titel verklaren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtUw foto opent in Flickr
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtBeestje zelfs staat er prachtig op. Kleuren, scherpte, compo.
Maar ik begrijp je titel bij het zien van de achtergrond.
Persoonlijk zou ik de begroeiing die scherp is in de linker onderhoek wat vervagen.
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtBeestje staat er perfect scherp op
Het "springt" er niet echt uit, maar ongetwijfeld zal dit uw titel verklaren.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtBeestje staat er perfect scherp op
Het "springt" er niet echt uit, maar ongetwijfeld zal dit uw titel verklaren."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDe libel staat er schitterend op !
In PS misschien , op de juiste plaatsen een beetje blurren ?Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtIdd door op de juiste plaatsen een beetje te blurren zou de libel er meer "uitspringen" en los komen van de achtergrond terwijl je toch tegelijkertijd dezelfde (toepasselijke) titel zou kunnen behouden.
Ben op het ogenblik nog niet zover van te bluren, ben aan zelfstudie Elements13 bezig , dus dt zal voor heel binnenkort zijn.
Comment
-
[QUOTE=JPR;4338734]Als je op elke foto die ik post klikt, gaat Flickr open. Indien dat niet zou mogen, dat andere FLickr-gebruikers mij dan even laten weten wat ik verkeerd zou doen.
Toen ik deze reactie plaatste stond hier enkel een vierkantje en geen foto daarom gaf ik deze opmerking. Nu normaal foto en wat voor één ,knap dit snelle diertje vastgelegd!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Prachtig beestje, de rommelige achtergrond heeft men niet in de hand!
mvg
marcel
Comment
-
[QUOTE=bommasien;4339296]Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtAls je op elke foto die ik post klikt, gaat Flickr open. Indien dat niet zou mogen, dat andere FLickr-gebruikers mij dan even laten weten wat ik verkeerd zou doen.
Toen ik deze reactie plaatste stond hier enkel een vierkantje en geen foto daarom gaf ik deze opmerking. Nu normaal foto en wat voor één ,knap dit snelle diertje vastgelegd!
Comment
-
-
Beestje staat er mooi op!
Ps. Ik had net als Sien voordien ook enkel vierkantje ipv foto. Nu alles Ok.Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtBeestje staat er mooi op!
Ps. Ik had net als Sien voordien ook enkel vierkantje ipv foto. Nu alles Ok.
Comment
Comment