Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tijger



    Wat vinden jullie van deze kattenfoto?

  • #2
    Re: Tijger

    Persoonlijk mag die voor mij iets meer contrast hebben.

    Pas op, want je mag wel maar 1 topic(max drie foto's in één topic) per dag starten.
    Last edited by Guest22; 12 juli 2015, 20:20.

    Comment


    • #3
      Re: Tijger

      Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
      Persoonlijk mag die voor mij iets meer contrast hebben.

      Pas op, want je mag wel maar 1 topic(max drie foto's in één topic) per dag starten.
      Ik zal het contrast nog wat vergroten. Bedankt voor je opmerking. Ik zal er rekening mee houden.

      Comment


      • #4
        Re: Tijger

        Is wat ik nu zie nog de originele of reeds een update ?
        Voor mij zit het contrast wel goed hoor! Je tijger krijgt ook voldoende ruimte, als ik al eens mag mierenneuken, dan had ik graag de (linker) snorharen er helemaal op gehad...
        Dankzij je grote diafragma heb je een kleine dof waardoor je tijger ook mooi loskomt van de achtergrond.
        "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

        Comment


        • #5
          Re: Tijger

          Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
          Is wat ik nu zie nog de originele of reeds een update ?
          Voor mij zit het contrast wel goed hoor! Je tijger krijgt ook voldoende ruimte, als ik al eens mag mierenneuken, dan had ik graag de (linker) snorharen er helemaal op gehad...
          Dankzij je grote diafragma heb je een kleine dof waardoor je tijger ook mooi loskomt van de achtergrond.
          Het is nog de originele, ik heb nog geen tijd gehad om het contrast nog wat te vergroten. Dat van die snorharen is een goeie opmerking. Ik had er zelf nog niet op gelet.
          Bedankt voor je commentaar!

          Comment

          Working...
          X