Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eén met een staartje
Collapse
X
-
-
Re: Eén met een staartje
Het staartje mocht op zijn minst volledig scherp.
Sorry, maar ik heb er al betere gezien van u
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtHet staartje mocht op zijn minst volledig scherp.
Sorry, maar ik heb er al betere gezien van u
ZAKKEN DUS !vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtdat deze dan maar vlug zakt, was eigenlijk een lachertje. Er zou zo een formule moeten bestaan dat de foto hier verdwijnt als ze niet goed bevonden wordt, zodat enkel de mooie foto's hier te zien blijven !
ZAKKEN DUS !
Ik heb ook al mindere geplaatst en kan alleen maar leren uit de opmerkingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtWaarom mogen de mindere niet getoond worden, wij kunnen allemaal van de opmerkingen leren, zowel de TS als de kijkers. Zijn wij daarom niet op dit Forum?
Laat ons deze dan nu toch maar zakken? aub?vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtWaarom mogen de mindere niet getoond worden, wij kunnen allemaal van de opmerkingen leren, zowel de TS als de kijkers. Zijn wij daarom niet op dit Forum?
Laat ons deze dan nu toch maar zakken? aub?vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Ik wil nu niet tegendraads zijn (want door te reageren komt deze weer bovenaan ipv te zakken) maar ik vind dit best wat hebben hoor!
Door je vrucht een beetje te draaien had je wellicht inderdaad je staartje helemaal scherp kunnen krijgen, al vind ik het hier niet storend.
Compo, belichting... heeft toch iets niet ?
Naar mijn mening in elk geval een heel verdienstelijke poging !"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
Comment