Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloemetjes uit..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bloemetjes uit..

..mijne hof.

Groetjes.
    NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

Re: Bloemetjes uit..

Ik vind dit een moeilijke. En ik niet alleen blijkbaar gezien het uitblijven van reacties.
    Je bedoeling was waarschijnlijk het hart van de voorste bloem scherp, maar dit hart is niet echt scherp.
    Verder trekken die twee andere bloemen, ondanks de wazige weergave, toch nogal wat aandacht naar zich toe.
    Idem zo voor de licht vlek boven de linkse bloem.
    Maar met mijn beperkte kennis van bloemenfotografie kan ik volledig verkeerd zijn, waarvoor sorry dan.
    Ik schrijf alleen wat ik zie/voel bij het bekijken van deze foto.

Comment

Mij stoort die twee bloemen in de achtergrond niet, wel de onscherpte van de voorste en de lichtvlek.

Comment

Ik vind dit een moeilijke. En ik niet alleen blijkbaar gezien het uitblijven van reacties.
        Je bedoeling was waarschijnlijk het hart van de voorste bloem scherp, maar dit hart is niet echt scherp.
        Verder trekken die twee andere bloemen, ondanks de wazige weergave, toch nogal wat aandacht naar zich toe.
        Idem zo voor de licht vlek boven de linkse bloem.
        Maar met mijn beperkte kennis van bloemenfotografie kan ik volledig verkeerd zijn, waarvoor sorry dan.
        Ik schrijf alleen wat ik zie/voel bij het bekijken van deze foto.
        Inderdaad Djivan, de bedoeling was om het hartje van de eerste bloem scherp te hebben. Ik ken ook niets van bloemenfotografie, ik denk dat de compo wel goed is met die terugkerende bloemen in de achtergrond, ook mijn gedacht maar hé. Een lichtvlek is dat niet boven de linkse bloem; dit is een witroze bloemknopje dat bijna opengaat.
        Bedankt voor u eerlijke mening

Mij stoort die twee bloemen in de achtergrond niet, wel de onscherpte van de voorste en de lichtvlek.
        Inderdaad JPR het had iets scherper gemogen, volgende keer wat beter opletten. Lichtvlek heb ik al gemeld.
        Bedankt.
        NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

Comment

Working...
        X